Wednesday, April 30, 2014

TAG: 6 questions

Posted by Unknown at 10:28 PM
Kui sul oleks võimalik võtta endale ükskõik milline loom, siis kelle sa võtaksid? Olen alati omale koera tahtnud, kui ma oma kodu saan, siis võtaks siina ühe suure karvase koera, kes pärast tööd koju tulles uksel mind tervitaks. Kindlasti on koerale ka sõpra vaja, nii et koos temaga tuleks ka kass. Ilmselgelt kui oleks võimalus siis võtaksin ka pandad ja oravad - nad näevad nii pehmed välja :)
Kelle blogi lugedes tekib sul tunne, et sa tahad minna ja temaga paar drinki teha? No neid inimesi on lausa hunnikutes - UK youtuber SprinkleofGlitter & Tanya Burr'ist kuni Eesti oma blogija Miss Liina'ni :) Louise, Tanya & Zoe vloge vaadates tunduvad nad oma olemuselt väga huvitavad, positiivsed ja sõbralikud inimesed. Mul poleks midagi selle vastu kui saaksin tee tassi taha nendega maha istuda :)
Mis oli su viimane heategu? Käisin eile emal vastas, ta käib mul harva Tallinnas ja siis kui käib pean igale poole teda ise viima, sest ta orienteeruda siin ei suuda.  Eile kui trammis istusime, pakkusin ühele tädikesele istet. Tädi oli nii õnnelik. Ema aga arvas, et ma oleks pidanud edasi istuma oma palaviku ja nõrkusega. 
Mis asjad sind närvi ajavad? Mind on üpris keeruline närvi ajada. Arvan, et minu närvi ajamine on üks eriline oskus. Aga siiski on asju mis mul vere keema ajavad. Näiteks, oma arvamust avaldades, keegi ütleb et mul ei ole õigus. Tegu on siiski minu isikliku arvamusega ning olen päris kindel, et ei ole olemas sellist asja nagu vale arvamus. 
Mis oli viimane uus asi, mida sa sõid ja mida ennem mekkinud polnud? Paar nädalat tagasi proovisin sellist vilja nagu Tamarind. Oli selline ploomi ja datli vahepeale asi. Sügisel, tudengipäevade paiku osalesin Hirmu Faktoris ja seal pidin jooma õlut kondenspiimaga  ning sööma elusaid tigusi vahukoorega, see oli ka päris veider maitseelamus.
Millal viimati nutsid? Miks? Mina hakkan nutma väga kergesti, olgu see siis selle pärast, et ma naeran liiga kõvasti või on minu pisaratejoa valla päästnud mõni ilus film. Viimati nutsin täna hommikul, vaatasin videot youtubest. 

0 comments:

Post a Comment

 

Boulevard of luck Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos