Sunday, October 19, 2014

Kuus kuud ehk muutused

Posted by Unknown at 2:22 PM
Vaatasin just ja avastasin, et viimasest postitusest on möödas lausa 6 kuud. Kuradi pikk aeg - kuuendat kuud rase naine on ikka väga rase, kuue kuuga jõuab tohutul hulgas šokolaadi ära süüa ja mis kõige olulisem kuue kuuga saaksin ma kõik oma nägemata sarjad järgi vaadata. 
aga tegelikult pole midagi sellist juhtunud. 
Viimase kuue kuu jooksul kaitsesin oma seminaritöö ära. Alustasin diplomitöö kirjutamist, või noh, eelmine aasta alustasin juba, nüüd teen lihtsalt praktilist uurimust. Ja varsti saab juba 5 kuud täis uuel töökohal. Suvel asusin tööle Apollo kaupluses. Kui ma tegelikult end klienditeenindajana ette ei kujuta ja töö tundub jube igav, siis seal on hoopis vastupidi. Päeva jooksul näeb nii palju erinevaid kliente, kes kõik tekitavad erinevaid emotsioone. Kordagi pole tekkinud veel sellist tunnet, et tahaks keset päeva ära vajuda kuhugi vaikset. Lisaks klientidele on super lahe kollektiiv meie poes. :) 


Augusti lõpus allustasin autokoolis käimist, teooria tunnid on läbitud aga eksam on veel tegemata. Pole lihtsalt aega et selleks õppida. Eks see tulebki veidi kaugemasse tulevikku jätta.
Ülikoolis on mul kõrvalerialaks valitud haridustehnoloog, just selle eriala ainetes tegime ükspäev ise mänge nii smart tahvlile kui ka smart lauale. Pärast seda loengut tunduvad kõik teised loengud jube igavad, sest kui ma tean et mul on võimalus ise teha midagi huvitavat ja lõbusat, midagi millest teistel ka kasu on, siis ega eriti ei taha enam käia loenguid kuulamas. Pigem teeks ise oma kätega midagi. 
Kuue kuu sisse mahub ka ema haigestumine, sellega seoses sain ma ka korteri omanikuks, aga mitte kauaks, sellele leidsime juba ostja. Aga uhke tunne oli ikkagi, käia tähtsa näoga ringi, teades, et mul on päris oma korter :) 
Nii et kuue kuuga on alustatud mitmel uuel rindel. :)

Nüüd kulgebki mu elu koolis-autokooli-ema juures-tööl-praktikal. Aega üldse pole enam, vahepeal oli nii kiire, et unustasin kaks päeva järjest süüa :) 
Väsinud oled, muud midagi. 



Olge mõnusad :)

0 comments:

Post a Comment

 

Boulevard of luck Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos